همه چیز درباره کاتالیزور 405
برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "کاتالیزور 405" با ما همراه باشید. بسیاری از دارندگان اتومبیل ممکن است بعد از مدتی که قطعات اتوموبیل مستهلک شدند و نیاز به تعویض دارند، بین مارک ها و انواع محصولات باید یکی را انتخاب کنند. برای بدست آوردن قیمت کاتالیزور 405 به سایت یدک یار سر بزنید. کاتالیزور یکی از قطعاتی است که کارکر آن در حرکت اتوموبیل دخیل است. هنگام "خرید کاتالیزور 405" دقت داشته باشید زیرا اجناس تقلبی در بازار به فروش میرسد. ممکن است بخواهید بدانید کاربرد آن چیست و چرا خراب می شود. برای دانستن پاسخ تمامی این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.
اهمیت کاتالیزور 405
ما در این مقاله اطلاعاتی در مورد "کاتالیزور پژو 405" قرار داده ایم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. مبدل کاتالیزوری یکی از اجزای سیستم اگزوز خودرو شماست. چرا در ماشین کاتالیزور وجود دارد؟ به کاهش درصد مواد مضر در بخارهای خروجی کمک می کند. برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "قیمت کاتالیزور 405" به سایت یدک یار سر بزنید. اینها شامل مونوکسیدکربن، اکسیدهای نیتروژن و هیدروکربن ها است.
امروزه، دستگاه ها کاتالیزور هایی نصب شده اند که از فلزات نجیب ساخته شده اند. برای خرید لوازم یدکی 405 به صورت آنلاین و مطمعن به سایت یدک یار سر بزنید. هنگام روشن شدن موتور، گازهای خروجی مبدل را گرم می کنند. دمای کاتالیزور ماشین کاملاً بالا می رود. در نتیجه، فلزات نجیب مواد مضر را می سوزانند، که درصد آنها کاهش می یابد. به این ترتیب الزامات محیطی تعیین شده مشاهده می شود.
دلایل خرابی کاتالیزور
شرکت های سازنده ادعا می کنند که هر کاتالیزور می تواند برای 100000-150،000 کیلومتر استفاده شوند. با این حال، در واقعیت، این واحد بسیار زودتر از کار می افتد، خصوصاً اگر در کلانشهر زندگی می کنید و دائماً در ترافیک ایستاده اید. چرا کاتالیزور می تواند غیر قابل استفاده شود؟ واقعیت این است که دستگاه کاتالیزور خودرو یک فیلتر است. و فیلتر باید مرتباً عوض ش
در صورت سوء عملکرد سیستم اشتعال، طول عمر واحد کاهش می یابد. چنین مشکلی معمولاً در اتومبیل های فورد و VAZ مشاهده می شود. اگر جرقه زنی به اشتباه تنظیم شود، آتش سوزی رخ می دهد. در نتیجه، مخلوط سوخت فقط تا حدی می سوزد. مقدار زیادی دوده تشکیل می شود که در مبدل جمع می شود. بهترین راه حل تمیز کردن آن است. اما اگر حباب ذوب شود این کمکی نخواهد کرد.
در صورت استفاده از سوخت با کیفیت پایین ممکن است آسیب به این واحد وارد شود. کاملاً نخواهد سوخت. فرآیند پس از سوختن در کلکتور و مستقیماً در مبدل رخ خواهد داد. ذرات ریز فیلتر را مسدود می کند و هوا نمی تواند از آن عبور کند.
اگر از کاتالیزور در یک ماشین بی کیفیت یا واحد جعلی استفاده می کنید، روی عمر طولانی محصول حساب نکنید. اگر یک قطعه غیر اصلی نصب کنید، خطر ناکافی بودن قطر سلول وجود دارد. در نتیجه، مبدل بلافاصله مسدود و خراب می شود. معمولاً این را می توان در اتومبیل های ساخت آمریکا مشاهده کرد. به هر حال، سوخت مورد استفاده در آمریکا بسیار بهتر است. بنابراین، محصولات احتراق در آنجا کمتر خواهد بود، به همین دلیل، کاتالیزورهای موجود در اتومبیل های آمریکایی با سلول های کوچک ساخته می شوند.
مبدل ممکن است با پسماندهای احتراق مسدود شود. این اتفاق معمولاً زمانی رخ می دهد که موتور شروع به مصرف بیش از حد روغن می کند. در واقع، در طی احتراق آن، دود سیاه خورنده ایجاد می شود. در نتیجه، مبدل اثرات مضر نه تنها ضایعات احتراق، بلکه روغن را نیز تجربه می کند.