yadakyar

هدف ما در فروشگاه یدک یار این است که لوازم یدکی خودروها را با ضمانت اصالت به دست مشتری برسانیم. در این بلاگ ما لوازم یدکی خودروها را بررسی میکنیم.تمام قطعات با تضمین اصالت هستند.

yadakyar

هدف ما در فروشگاه یدک یار این است که لوازم یدکی خودروها را با ضمانت اصالت به دست مشتری برسانیم. در این بلاگ ما لوازم یدکی خودروها را بررسی میکنیم.تمام قطعات با تضمین اصالت هستند.

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بررسی مزدا 3 جدید

"مزدا 3 جدید" یک ماشین جمع و جور برجسته است که برای رانندگی امکانات خوب و قابل قبولی  دارد. این خودرو  در دو سبک بدنه تولید می شود: سدان و هاچ بک. ما در این مقاله به "بررسی مزدا 3 جدید" پرداخته ایم. مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید ، شما یک وسیله نقلیه چابک با فرمان پاسخگو و ترمز و همچنین یک موتور سرحال خواهید داشت. در بخش داخلی، مزدا 3 جدید بسیار مجلل به نظر می رسد و از ویژگی های بسیار خوبی برای کاربر برخوردار است.

 مزدا 3 جدید

برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "مشخصات مزدا 3 جدید" با ما در این مقاله همراه باشید. همچنین برای آشنایی بیشتر با "آپشن های مزدا 3 جدید" با ادامه این مقاله همراه باشید. برای داشتن یک ماشین کوچک با کیفیت و چابک این خودرو می تواند تمام انتظارات شما را برآورده کند. با این حال ، این یک خودروی اسپرت است که ممکن است با خیلی از خودرو های دیگر مقایسه شود.

نسل قدیم مزدا 3 در سال 89 جای خود را به نمونه ی جدید آن داد که یک سدان اسپرت ژاپنی پر طرفدار و باکیفیت همراه آپشن هاب ی به روز بود. امروزه نیز این خودرو که  توسط خودروسازی بهمن وارد ایران شد، طرفداران بسیاری دارد و می تواند با بسیاری از نمونه های مشابه به راحتی رقابت کند. البته پس از تحریم ها، مونتاژ این خودروی محبوب در ایران متوقف شد و سپس در سال 94 تنها به صورت محدود توسط شرکت بهمن در خط تولید مجددا وارد شد.

مزدا 3 جدید

باید مزدا 3 جدید یا دست دوم بخرم؟

مزدا 3 برای سال 2019 مجدداً طراحی شده است و فقط چند مورد قابل توجه برای سال 2020 وجود دارد. هشدار برخورد به جلو ، کروز کنترل تطبیقی ​​و مانیتور وضعیت راننده اکنون در همه مزدا 3 (mazda 3 new) استاندارد هستند. این ویژگی ها در مدل های 2019 اختیاری بود.

با خرید یک مزدا 3 نسل قبلی می توانید کمتر هزینه  کنید اما از مزایای طراحی مجدد که شامل موتور پایه قوی تر و یکپارچه سازی تلفن های هوشمند از طریق Apple CarPlay و Android Auto است ، غافل می شوید. اگر مدلی قدیمی تر را در نظر دارید ، ممکن است نخواهید از مدل سال 2016 عقب تر بروید. این زمانی است که یک دوربین دید عقب و یک سیستم سرگرمی با صفحه لمسی استاندارد می شوند.

مشخصات فنی مزدا 3 جدید

این خودرو دارای محور محرکدیفرانسیل جلو، گیربکس5 دنده اتومات، پیشرانه4 سیلندر و حجم موتور2 لیتر می باشد.

عملکرد فنی

مزدا 3 جدید با ویژگی هایی نظیر قدرت147 اسب‌بخار، گشتاور187 نیوتن‌متر، شتاب9.2 ثانیه، سرعت204 کیلومتر برساعت و مصرف ترکیبی7.6 لیتر در صد کیلومتر یک خودروی مدرن و با کیفیت محسوب می شود که می تواند بک رانندگی عالی را برای شما رقم بزند.

ابعاد و اندازه های مزدا 3 جدید

نوع بدنه آ« سدان جمع و جور است و  نوع شاسیی کپارچه می باشد.  این خودرو با نسل (کد اتاق)نسل دوم (BL) و در اندازه هایی یا طول4580 میلی‌متر، عرض1755 میلی‌متر و ارتفاع1470 میلی‌متر ارائه می شود.  فاصله محوری این خودرو 2640 میلی‌متر، وزن1260 کیلوگرم، حجم باک55 لیتر ،چرخ جلو205/55R16 و  چرخ عقب205/55R16  می باشد.

سیستم‌‌ کمکی راننده آن مجهز به کروز کنترل است. همچنین سیستم‌های ترمز آن شامل توزیع نیرو ترمز و ترمز ضدقفل می باشد سیستم‌ روشنایی آن  شامل چراغ مه‌ شکن جلو و چراغ مه ‌شکن عقب می باشد.

فرمان همراه نیروی کمکی الکترو هیدرولیکی با تنظیم موقعیت4 حالته، دکمه‌های کنترلی و حساس به سرعت از ویژگی های دیگر این خودرو می باشد.

مولتی مدیا ی این خودرو نیز شامل سیستم صوتی4 اسپیکر، قابلیت پشتیبانیCD - MP3 – AUX و سایر ویژگی‌ مالتی مدیاصفحه کیلومتر اسپرت با تنظیم نور است.

ایمنی کابین

از آپشن های مربوط به ایمنی کابین این خودرو می توان به مجموع ایربگ‌ها، ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ایربگ پرده‌ای، ایربگ جانبی جلو، پشت‌سری فعال و کمربند ایمنی اشاره کرد.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

درباره سانرو

در واقع می توان گقت "ساندرو" مدل هاچ بک و بدون صندوق تندر نود است چرا که روی همان قالب و پلتفرم ساخته شده است. این خودرو در سال 94 وارد خط تولید شد. طراحی ظاهری داخل آن بسیار نزدیک  به تندر 90 پلاس است. در این خودرو 2 سانتی متر از فاصله ی محوری کم شدهاست و همین نکته فرمان پذیری آن را بهبود می بخشد و آن را در وضعیت بهتری قرار می دهد. گیربکس اولیه این خودرو از مدل JH3 f بود اما در اواسط سال 96 پارس خودرو که این خودرو را اراده کرده است، از گیربکس جدیدی رونمایی کرده و آن را در نمونه های بعدی این خودرو قرار داد. برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "آپشن ساندرو" و "مشخصات ساندرو" با ما همراه باشید. این گیربکس جدید با نام JHQ ارائه شد و امکانات بهتری نسبت به نمونه ی قبلی دارد. این خودرو مدل اتوماتیک ساندرو (sandero) هم مثل خودروی تندر90 اتوماتیک، جعبه‌دنده ساخت ZF از نمونه های  AL4 مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این مدل هماهنگی خوبی با پیشرانه خواهد داشت. در سال 96 تصیم گرفته شد برخی از  امکانات این خودرو به صورت سفارشی سازی شده برای برخی کاربران فعال شود که کروز کنترل (برای سانرو اتوماتیک) از مهم ترین بخش های آن بود. از بخش های دیگر و آپشن های قابل فعال می توان به دوربین عقب خودرو با مانیتور بزرگ، روکش چرم خودرو و صندلی ها، کفپوش (در کابین و صندوق)، دزدگیر تصویری و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که کارکرد بسیار بهتری از خودرو ارائه می کنند.

رنو ساندرو

مزایای خودرو ساندرو

برای "بررسی ساندرو" با ما در این مقاله همراه باشید. از نقاط قوت این خودرو می توان به کیفیت ساخت، فضای جادار کابین، دوام فنی نسبت به رقبا، تعلیق نرم ‌تر از 206، گیربکس دستی JHQ و گیربکس اتومات مشترک با 206 و مگان اشاره کرد که آن را بسیار کاربردی می کنند.

مشخصات فنی ساندرو

ساندرو دارای محور محرک دیفرانسیل جلو بوده و  در ساخت آن از گیربکس4 دنده اتومات AL4، پیشرانه4 سیلندر  استفاده شده است و حجم موتور1.6 لیتر می باشد.

عملکرد فنی خودرو ساندرو

این خوودرو با قدرت105 اسب‌بخار، گشتاور140 نیوتن‌متر، شتاب11.5 ثانیه، سرعت170 کیلومتر برساعت و مصرف ترکیبی8.3 لیتر در صد کیلومتر به عنوان یک نمونه ی موفق و با کیفیت شناخته می شود. 

ابعاد و اندازه خودرو ساندرو

نوع بدنه آ« هاچ بک کوچک است و نوع شاسی یکپارچه می باشد. این خودرو با نسل (کد اتاق)نسل اول - فیس لیفت، طول4020 میلی‌متر، عرض1746 میلی‌متر، ارتفاع1534 میلی‌متر، فاصله محوری2588 میلی‌متر، وزن1146 کیلوگرم، حجم باک50 لیتر ،چرخ جلو185/65R15 و چرخ عقب185/65R15 ارائه می شود. 

رنو ساندرو

بررسی سیستم‌‌ کمکی راننده

این خودرو دارای کروز کنترلسفارشی بوده و امکاناتی چون کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری، ضد واژگونی، اتو پارک، حالت رانندگی و سایر ویژگی‌ها را ندارد.

معیب خودرو ساندرو

یکی از معایب این خودرو امکانات کمی اسن که دارد و کسانی که این خودرو را داشته اند و یا با آن رانندگی کرده اند درک می کنند چرا این کمبود امکانات می تواند اذیت کننده باشد در حالی که بسیاری از خودرو های هم سطح آن این امکانات را دارند. از طرفی پس از تحریم ها پیدا کردن برخی قطعات آن مشکل است و در زمینه ی خرمات پس از فروش آن نیست مشکلاتی ایجاد می کند.

گیربکس ضعیف این خودرو رانندگی را دچار مشکل خواهد کرد. در واقع این خودرو به خاطر داشتن گیربکس ضهیف شتابگیری مناسبی نخواهد داشت و هنگام سبقت گرفتن و برخی حرکات، راننده را دچار مشکل خواهد کرد. هندلینگ آن نیز مناسب نیست و ممکن است زملنی که می خواهید با سرعت از پیچ ها عبور کنید، این مشکل را متوجه شوید. ارتفاع آ« از سطح زمین و کمک های نرم این خودرو هندلینگ را سخت کرده و رانندگی با سرعت در پیچ ها را دچار مشکل خواهند کرد.

گیربکس قدمی که در این خودرو استفاده می شود هم نعایب زیادی دارد و راننده را با مشکلاتی همچون نداشتن شتاب مناسب، مصرف سوخت بالا و صدا دادن ماشین مواجه می کند. اط طرفی صدا هب راحتی وارد کابین خودرو می شود و می تواند تجربه ی بدی را برای راننده رقم بزند.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

درباره میل موجگیر

انواع مختلفی از سیستم ها در بازار موجود است که همه آنها از نظر مکانیکی امکان تنظیم را دارند. کارکرد آن جهت دهی بار پدال از یک سیلندر اصلی به دیگری. معمولاً یک سیلندر ترمزهای جلو را تغذیه می کند و دیگری ترمز عقب. اکثر سیستم ها به عنوان یک پرتو ساده عمل می کنند. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد "میل موجگیر چیست؟" و "میل موجگیر چکار میکند؟" با ما در این مقاله همراه باشید.

یاطاقان کروی در میل موجگیر

سال ها متداول ترین نوع سیستم میله تعادل، یاتاقان کروی در یک "میل موجگیر" در داخل بود. پدال و یک شکاف متصل به انتهای هر میله فشار فشار سیلندر اصلی.  محوری ثابت اما آزاد برای چرخاندن مرکز یا در مرکز بلبرینگ کروی و نخ در آن قرار دارد میله فشار شکاف می خورد. با چرخاندن میل موجگیر (anti-rcll bar) یا میله تعادل یاطاقان کروی در داخل و عقب حرکت می کند. ما در این مقاله به توضیحاتی در مورد "انواع میل موجگیر" میپردازیم.

میل موجگیر

برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد میل موجگیر چیست؟ با ما همراه باشید. این نوع سیستم احتمالاً هنوز رایج ترین است اما اکنون سیستم های کارآمدتری وجود دارد. در این نوع یاتاقان کروی با یک میله مرکزی جایگزین می شود که معمولاً در موقعیت ثابت قرار می گیرد در میانه راه بین دو سیلندر اصلی. مرکز تنه رشته ای است.  درون شکافهای متصل به میله های فشار سیلندر اصلی می چرخد ​​اما درون آنها متصل نیست. چرخش میل موجگیر یا میله تعادل باعث می شود که ترن های سیلندر اصلی نسبت به مرکز حرکت کنند.

در نظر بگیرید بدنه سیلندر اصلی که به نزدیک ترنیتون مرکزی نزدیک می شود بار خود را داردافزایش یافته است. بنابراین در روند چرخاندن میل موجگیر یا میل تعادل در جهت عقربه های ساعت باعث افزایش بار سیلندر سمت راست می شود. از آنجا که ترانونیون مرکزی بیشتر از سیلندرها زاویه می گیرد زیرا در فاصله دورتر از آن تنظیم می شود. موقعیت میانی باید به حداقل برسد. هرگاه تنظیمات بیشتر از 2 یا 3 نوبت شود، این کار انجام می شود.

بهتر است به سیلندر اندازه بعدی بروید تا تنظیمات را به موقعیت میانی برگردانید. به طور سنتی میل موجگیر یا  تعادل در پدال با یاطاقان های کولسی یا کروی نصب شده به استاد است. میله های فشار سیلندر اما می توان آن را در انتهای سیلندرهای اصلی با یاطاقان کلاوی یا کروی نصب کرد.

در بدنه های استوانه،  روش اخیر بسته بندی بهتری را امکان پذیر می کند و به این معنی است که نوار تعادل اینگونه نیست. از طریق قوس منتقل شده توسط پدال حرکت کنید. سیستم های اخیر باید با سیلندرهای سفت و سخت استفاده شوند. میله فشار / پیستون در حالی که اولی را می توان با میله های فشار مفصلی و محکم نصب شده استفاده کرد.

میل موجگیر

کارایی سیستم

بسیاری از مشکلات ترمز را می توان در ناکارآمدی سیستم تحریک جستجو کرد. مانند هر سیستم مراقبت دیگری باید گرفته شود تا به قطعات متحرک آسیب نرساند. قطعات طراحی شده برای چرخش یا بیان باید در این کار آزاد باشند و باید به میزان کافی روغن کاری شده و سالم  باشد. یاتاقان های کروی استفاده شده در میل موجگیر تعادل مرکز باید یک نوع شل باشد، نوع فلز به فلز با کیفیت خوب، روغن کاری شده است. قطعات باید طوری تنظیم شود که همه چیز در حالت بارگذاری حداکثر معمول ترمز باشد و در حالت آرام نباشد. برای رسیدن به این سیستم، سیستم های مختلف به موقعیت استراحت دیگر در نوار تعادل نیاز دارند.

از سمت پدال دیده می شود باید مربع تا خط وسط سیلندر اصلی زیر معمول باشد، حداکثر بار ترمز. سرانجام دوباره تحت حداکثر میزان ترمز معمول راننده باید بیشترین فشار را داشته باشد. مربع نقطه سودمند بر روی پدال. شرایط تحت حداکثر ترمزگیری.

همه سیستم ها باید محدودیتی برای تعریف میله تعادل داشته باشند. دلیل این امر باید باشد. هنگامی که نوار تعادل به حد بیان خود رسید، یک خرابی هیدرولیک در یک مدار وجود دارد

مدار دیگر فشار ایجاد می کند. این یک شکست کامل نیست زیرا کل سیستم بر روی یک سیستم بارگیری شده است. کنار و احتمال خم شدن دارد اما حداقل مقداری ترمز می کند تا بتواند خودرو را به موقعیت ایمن برساند.  بیان میل موجگیر تعادل یاطاقان کروی قدیمی با میزان ترخیص بین دو محدود شد.

کلویس و لوله در پدال

 مشکلی که در این نوع سیستم وجود دارد این است که clevis می تواند یک طرف آن را لمس کند. لول موجگیر تحت عملکرد طبیعی باعث تلفات می شود. بعضی اوقات یک واشر بزرگ بین آن قرار می گیرد، clevis و tube برای محدود کردن چنین تلفاتی هستند. سیستم های Trunnion معمولاً از این طریق محدود نمی شوند. هنگامی که نوار تعادل به پیش طراحی شده رسید.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

ضد یخ چیست؟

ضد یخ (antifreeze) یا خنک کننده موتور، مایعی رنگی است که با آب مخلوط می شود تا به شما در تنظیم موتور در دمای شدید کمک کند. همانطور که دمای خارج از خنک کننده گرم به سرد تغییر می کند در سراسر بلوک موتور پمپ می شود تا دمای کار یکنواخت را حفظ کند. ضد یخ چیست؟ یکی از سوال هایی است که اشخاص در مورد این محصول پر کاربرد میپرسند که ما در این مقاله به شما اطلاعاتی در مورد این محصول میدهیم. با این وجود "ضد یخ" چیزهایی فراتر از تنظیم دما است. حفظ سطح مایعات مناسب به جلوگیری از خوردگی نیز کمک می کند. برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "انواع ضد یخ" و "ترکیبات ضد یخ" با ما در این مقاله همراه باشید.

ضد یخ

"ضد یخ چیست؟" یک سوال در مورد این محصول است که ما در این مقاله این محصول را بررسی کرده ایم. مایعی رنگی است که در رادیاتور شما یافت می شود. ضد یخ را می توان خنک کننده نیز نامید و می تواند در رنگ های مختلف و متنوعی موجود باشد. چند هدف مختلف دارد:

• ضد یخ باعث می شود که آب رادیاتور و موتور شما در دمای سرد یخ نزند.

• ضد یخ همچنین همان آب را در دمای گرم حفظ نمی کند.

• ضد یخ همچنین به عنوان روان کننده برای قطعات متحرکی که با آنها در تماس است مانند پمپ آب کار می کند.

ماده اصلی ماده خنک کننده ای که امروزه استفاده می شود اتیلن گلیکول است. اگر به درستی مخلوط شود (50/50 مخلوط ضد یخ و آب ایده آل است)، اتیلن گلیکول می تواند مایعات رادیاتور را حتی در دمای پایین تر از 30 درجه زیر صفر از یخ زدگی نگه دارد و همچنین مایعات را از دمای جوش در دمای رسیدن حفظ کند. تا 275 درجه فارنهایت.

اگر شما می خواهید مطمئن شوید که وسیله نقلیه شما در هر زمان مقدار ضد یخ مناسب را دارد. داشتن مقدار کم ضد یخ می تواند باعث گرم شدن بیش از حد موتور یا یخ زدگی شما شود و در طولانی مدت هزینه های کلانی برای شما متحمل شود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که این سطح را هر 2 تا 3 ماه یک بار بررسی می کنید.

ضد یخ

موتور خنک کننده چگونه کار می کند؟

خنک کننده موتور، معمولاً با نسبت 50/50 با آب مخلوط می شود و در مخزن مناسب موتور شما ریخته می شود. از مواد شیمیایی اتیلن گلیکول به عنوان پایه برای ایجاد مایعی استفاده می شود که از طریق موتور اتومبیل شما پمپ می شود تا دمای کارکرد مطلوب را در شرایط شدید هوای گرم یا سرد تنظیم و حفظ کند.

چه چیزی هر نوع ضد یخ را متفاوت می کند؟

تمام ماده خنک کننده از مواد شیمیایی پایه اتیلن گلیکول تشکیل شده است. سبز، صورتی یا نارنجی باشد، همه در قاعده یکسان هستند. به عنوان مثال، آنچه باعث تفاوت ضد یخ و خنک کننده  در دو مارک مختلف می شود، مواد افزودنی و رنگی هستند که برای استفاده در انواع وسایل نقلیه با مسافت پیموده شده بالاتر طراحی شده اند، در حالی که  ممکن است در نوع دیگری فرمول عمومی تری که برای دهه ها در سراسر جهان استفاده می شود، استفاده شود.

هر اتومبیل به چقدر ضد یخ در هر مرتبه نیاز دارد؟

بیشتر مایعات مورد نیاز وسیله نقلیه شما باید تخلیه و در فواصل زمانی مختلف جایگزین شوند تا موثر واقع شوند. در مورد خنک کننده ضد یخ شما نیز همین طور است. حداقل دو بار در سال باید سطح خنک کننده خود را بررسی کنید - قبل از گرمای تابستان و قبل از سرمای زمستان. برای اطلاعات دقیق تر در مورد زمان شستشو و تعویض مایع خنک کننده در وسیله نقلیه خود، به دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود نگاهی بیاندازید.

چگونه می توان سطح ضد یخ را بررسی کرد؟

ابتدا بررسی کنید که آیا مایع به خط نشانگر کامل در کنار مخزن مخزن خنک کننده می رسد یا خیر. این مخزن مخزن بخشی از سیستم بازیابی خنک کننده است. اگر مایع به خط نشانگر "کامل" نرسید، درپوش مخزن را باز کنید و یک مخلوط 50/50 آب و مایع خنک کننده به آن اضافه کنید. می توانید خنک کننده هایی پیدا کنید که با هم مخلوط شده باشند. برای اطمینان از وجود درصد مناسب آب و ضد یخ، یک محلول مخلوط پیشنهاد می شود. کنار بطری مایع خنک کننده خود را بررسی کنید تا ببینید آیا پیش مخلوط شده اید یا اینکه خودتان باید آب اضافه کنید.

به جز در موارد اضطراری، هرگز فقط به سیستم خنک کننده خود آب اضافه نکنید. دلیل این امر این است که اکثر موتورهای مدرن دارای سرسیلندرهایی از آلومینیوم هستند. این سر سیلندرهای آلومینیومی به خاصیت ضد خوردگی موجود در ضد یخ شما احتیاج دارند. به یاد داشته باشید که هر بار از مخلوط 50/50 استفاده کنید.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

نشانه های دیسک و صفحه والئو اصل

"تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی" نیاز به تشخیص درست نشانه های این قطعه است که ما در این مقاله آن نشانه های این قطعه را به شما معرفی خواهیم داد. معمولا محصولاتی که استقبال خوبی از آن ها می شود و کیفیت بالایی دارند، نمونه های تقلبی هم در بازار دارند. همیشه افرادی سودجو هستند که با ارائه ی اجناس فیک و تقلبی سعی در فروش اجناسی بی کیفیت با همان مارک و به اسم شرکت معتبر دیگری هستند. برند "والئو" یکی از همین کمپانی ها است. دیسک و صفحه ی والئو (valeo clutch) در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و به دلیل کیفیت و ماندگاری خوبی که دارد، افراد زیادی از این موقعینت سوء استفاده می کنند و سعی دارند با لیبل و نام تجاری این برند فرانسوی موفق، کسب درآمد کنند در حالیکه اجناسشان به هیچ وجه ساختار و کیفیت جنس اصل را ندارد. پس اگر می خواهید نمونه ی تقلبی را از اصل آن تشخیص دهید، با ما در این مقاله همراه باشید.

چگونه دیسک و صفحه ی والئو اصل فرانسه را از نمونه های دیگر آن تشخیص دهیم؟

تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی یکی از مشکل ترین کار ها در تشخیص قطعه است چون سود جویان با پخش کردن جنس های تقلبی کار تشخیص قطعه اصلی را سخت کرده اند. گاهی پیش می آید که برخی از فروشنگان لوازم خودرو، نمونه های تولید شده ی "دیسک و صفحه والئو" چینی و ترکی را به اسم نمونه ی اصلی فرانسوی آن می کنند. در واقع نمونه ی اصلی آن در فرانسه تولید و توسط نمایندگی ها و روابط این شرکت، در خاورمیانه و جهان پخش می شود. یکی از مهم ترین اقدامات جهت جلوگیری از این دست تقلب ها، ارائه ی این محصولات با لیبل اختصاصی در بازار بود. دیسک و صفحه والئو اصل، با لیبل هرینگتون در بازار فروخته می شود و این نکته قدمی مهم در این راستا می باشد.

دیسک و صفحه والئو اصل

لیبل هرینگتون را چگونه تضخیص دهیم؟

این لیبل در واقع یک برچسب لیزری است که به گونه ای طراحی شده است که کپی کردن آن بسیار مشکل است و کار هرکسی نیست، این لیبل در صورتی که به دست یک فرد حرفه ای بیافتد، امکان کپی برداری دارد و نمی توان تنها به این نشانه اکتفا کرد.

برچسب کد دار

در واقع برای اطمینان بیشتر، این برند علاوه بر لیبل هرینگتون، برچسب توضیح محصولی نیز با کدگذاری خاص برای هر محصول روی کارتن آن قرار می گیرد. یعنی به طور مثال برای هریک از محصولات دیسک و صفحه ی والئو، کدگذاری جداگانه ای مختص به خود آن در نظر گرفته می شود.

لازم به ذکر است که این برچسب جزئیاتی دارد که با دانستن آن ها می توانید نمونه ی اصل را بهتر تشخیص دهید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. علاوه بر کد فنی خاصی که روی این برچسب نوشته می شود، ساخت فرانسه به انگلیسی و عربی نیز درج می شود. آن برچسب نیز به سادگی قابل نمونه برداری است و باید در قدم بعد خود دیسک و صفحه کلاچ "والئو سبز" را بررسی نمایید.

دیسک و صفحه والئو اصل

نام حک شده

می توان برای اطمینان حاصل کردن، خود محصولات را مورد بررسی قرار داد چرا که برند والئو روی بدنه ی دیسک و صفحه حک شده است. کلمه ی والئو به صورت اختصاصی روی صفحه چاپ می شود روی پوسته ی آن ها حک شده و می تواند به عنوان یک نشانه ی اصل بودن در نظر گرفته شود. حک کردن این کلمه سخت است و هرکسی قادر به انجام آن نیست.

کیفیت محصول

تشخیص نمونه ی کیفیت صفحه ی رویی والئو اصل از نمونه ی تقلبی آن توسط افراد مجرب ممکن است. اگر سر رشته داشته باشید و یا  مکانیک و تعمیرکار خودرو باشید، می توانید کیفیت آن را به خوبی تشخیص دهید.

دیسک و صفحه والئو اصل را از کجا بخریم؟

به طور خلاصه می توانید با طی کردن مراحلی از جمله بررسی داشتن لیبل هرینگتون، برچسب توضیح مشخصات محصول و برند آن با کدگذاری خاص، نام چاپی و حک شده روی صفحه، مراجعه و کمک گرفتن از افراد متخصص و خرید از مراکز معتبر و نمایندگی های اصلی، می توانید جنس مرغوب و اصل را خریداری نمایید. محصولات فیک که ترک و یا چینی هستند در ایران به وفور یافت می شوند و پس از تحریم ها نمونه ی اصل دیسک و صفحه والئو سخت پیدا می شود و بهتر است برای تهیه ی آن حتما به نمایندگی ها و مجموعه های قابل اعتماد مراجعه کنید. مجموعه یدک یار با داشتن مدارک و مجوز های لازم و داشتن نمایندگی، دیسک و صفحه والئو و انواع لوازم یدکی خودرو در انواع برند های معتبر را ارائه می کند. ضمانت اصالت کالا و امگان مرجوعی کالا در صورت اصل نبودن، خدمات تلفنی و ارسال به سراسر کشور از خدماتی است که این مجموعه برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است.

  • peugeot 407